Pytania i odpowiedzi

1.  Zamówienie produktu

Czy mogę złożyć zamówienie bez zakładania konta?

Oczywiście, podczas składania zamówienia należy wybrać opcję "Zakupy bez rejestracji". Nadal otrzymasz stosowne maile, o realizacji zamówienia!

Na jaki numer konta dokonać wpłaty?

Jeżeli chcesz wykonać przelew tradycyjny, pamiętaj aby w tytule wpisać imię i nazwisko podane przy składaniu zamówienia oraz nr zamówienia - wszelkie te informacje dostaniesz od nas mailowo, po zakupie.

Nr konta to: 23 1020 3668 0000 5902 0611 8360

Jak sprawdzić dostępność produktu?

W przypadku gdy produkt jest chwilowo niedostępny w naszym sklepie, nie masz opcji aby go kupić. W miejscu "Do koszyka", pojawi się napis "Powiadom o dostępności", pozwalający na podanie swojego adresu e-mail, na który zostaniesz poinformowany o ponownej dostępności produktu w naszym sklepie!

 

2.  Dostawa

Jak szybko otrzymam przesyłkę?

Czas dostawy jest zależny od wybranych produktów. Informację o czasie dostawy konkretnego produktu, znajdziesz na karcie produktu.

Jakie są koszta dostawy?

Dokładny koszt dostawy będzie widoczny podczas procesu składania zamówienia, a także zostanie potwierdzony przed dokonaniem płatności.

W jakich godzinach przyjedzie dostawca i czy mogę je zmienić?

Transport gabarytowy wiąże się z tym że jest "wiązany", tzn. że kierowca ma zaplanowane X punktów, często oddalone od siebie o wiele km. W związku z tym zawsze informujemy wcześniej kupującego o widełkach czasowych w których pojawi się dostawca. Niestety nie ma możliwości manipulacji godzinami dostawy, ponieważ zaburzyło by to całą planowaną trasę i towary dotarłyby z opóźnieniem do każdego kolejnego klienta na trasie.

Czy kierowca wniesie mi paczki do domu?

Niestety nie udostępniamy takiej możliwości, z racji tego że korzystamy z usług kilku firm transportowych. Kierowca może pomóc, ale jest to tylko i wyłącznie jego indywidualna decyzja.

 

3.  Formy płatności

Jakie są dostępne formy płatności?

W sklepie Łóżko Design zapłacisz za pośrednictwem szybkich płatności, dostarczanych przez firmę Blue Media, która oferuje płatność błyskawiczną dla większości Polskich banków, oraz płatność Blik. Oprócz tego, udostępniamy również opcję przelewu tradycyjnego oraz za pobraniem - płatności u kierowcy w momencie dostarczenia towaru.

Czy istnieje możliwość zakupu na raty?

Dla państwa wygody udostępniamy dwa warianty ratalne, które są obsługiwane przez mBank mRata oraz Alior Bank. Aby z nich skorzystać, wybierz odpowiednią opcję podczas wyboru płatności. Więcej informacji znajdziesz w zakładce Płatność ratalna.

 

4.  Obsługa klienta

W jaki sposób mogę skontaktować się z biurem obsługi klienta?

Kontakt z naszym biurem obsługi klienta jest możliwy za pośrednictwem emaila - biuro@lozkodesign.pl oraz za pośrednictwem infolinii, pod numerem telefonu 732 220 202

W jakich godzinach mogę skontaktować się z biurem obsługi klienta?

Infolinia oraz bieżąca obsługa skrzynki pocztowej odbywa się w godzinach od 8 do 16 w dni robocze.

 

5.  Zwroty i reklamacje

Ile mam czasu na zwrot?

Masz 14 dni na wykonanie zwrotu, nie podając przyczyny. Pamiętaj jednak, że towar w takim przypadku musi do nas wrócić oryginalnie zapakowany oraz w nienaruszonym stanie!

Zamówiony towar posiada wady, jak mam to zgłosić?

Staramy się aby dostarczone do klientów produkty były wolne od wad, czasami niestety zdarzy się sytuacja w której niestety produkt może być uszkodzony. Bez obaw! skontaktuj się z naszym biurem klienta za pośrednictwem maila - reklamacje@lozkodesign.pl opisz swój problem i dołącz zdjęcia przedstawiające wady. Jak najszybciej rozwiążemy ten problem!

Ile czasu sklep Łóżko Design ma na rozpatrzenie mojej reklamacji/zwrotu?

 Nasz sklep zastrzega sobie, zgodnie z Polskim prawem, 14 dni na rozpatrzenie i poinformowanie o tym klienta.

Moje zamówienie zostało błędnie zrealizowane lub przyjechało niekompletne. Co z tym zrobić?

Tak jak w przypadku wykrycia wady - skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta, za pośrednictwem maila - reklamacje@lozkodesign.pl

Z jakimi kosztami wiąże się skorzystanie z prawa o odstąpienie umowy zawartej na odległość?

Jeżeli chcesz odstąpić od umowy sprzedaży, ponosisz jedynie koszty odesłania do nas produktu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl