Zwroty i reklamacje

 

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji napisz do nas na adres reklamacje@lozkodesign.pl, (reklamacje wysłane na inny adres mailowy, mogą nie być rozpatrzone!) bądź postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

 

 Przypominamy iż produkty stworzone na indywidualne zamówienie (tj, wybór konkretnej tkaniny i jej koloru z dostępnych palet tkanin na karcie produktu, zmiany wysokości zagłowia oraz inne zmiany parametrów produktu) nie podlegają prawu odstąpienia od umowy (art 38. pkt. 3 ustawy o prawach konsumenta)

1

Formularz reklamacji


Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane:
Imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

Możesz również pobrać, wydrukować i wypełnić nasz formularz.

2

Spakowanie i zabezpieczenie paczki 


Rozmontuj wysyłany produkt w miarę możliwości do stanu w jakim go od nas otrzymałeś. Jeżeli to możliwe, zapakuj go do oryginalnego kartonu oraz dobrze zabezpiecz. Nie zapomnij spakować kopii zakupu oraz wypełniony przez ciebie formularz reklamacyjny.

3

 Wysyłka


Reklamowany produkt, wraz ze wskazanymi w punkcie drugim rzeczy, należy wysłać na adres:


SDC Sp. z o.o.
ul. Ogrodowa 9

46-030 Stare Budkowice

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl